11.07.2014

שיקום גבות פרק רביעי, איפור גבות


הגבות לא עבות ומלאות כמו שהיית רוצה והשוק מציע המון פתרונות. מה הפתרון המתאים לך? תרשי לי לעזור לך ולעשות סדר בבלגן. בפוסט הראשון דיברתי על השתלת גבות, פוסט שני על סרום לגבות, פוסט קודם על איפור גבות קבוע והפעם על איפור גבות. פשוט, כזה שמשתמש באין סוף תכשירים שבסופו של דבר את והגבות שלך יראו מיליון דולר. לפחות

מאתר refinery29 שבעצמו לקח מאתר styecom


את הקורס המזורז באיפור גבות כל אחת תוכל לעשות בשיטוט באינטרנט השורץ סרטי הדרכה והמלצות על תכשירי איפור. זה יכול להתחיל מעיפרון פשוט להשלמת הגבות בפיגמנטים התואמים את הצבעים שלך ולהסתיים במדף שלם בארון הכולל מברשות, אבקות, צלליות ומייקאפים שונים.
הפוסט הזה לא נועד ללמד על איפור גבות אלא להתעכב על תכשיר אחד מסוים שכל פעם מפתיע אותי מחדש שאיך יכול להיות שהוא לא מוכר במחוזותינו. קוראים לו ג'ל לגבות.
הג'לים עושים לגבות מה שהמסקרה עושה לריסים: מעבים את הגבות, מוסיפים להן צבע ומשאירים אותן מפוסלות ועומדות בהקשב למשך שארית היום. יש ג'ל שקוף וג'ל בגוונים בין בלונדיני לחום כהה.
בחלקים אחרים בעולם זה מוצר שנמצא בחנויות הכי בסיסיות ליד תכשירי איפור בסיסיים אבל כאן גיליתי שמשווקים מעט ג'לים וגם כשכבר מצאתי אחד לרפואה בסופרפארם, המוכרת לא ידעה למה זה נועד ולמה.
שני ג'לים שאני משתמשת בהם לעצמי וללקוחותיי ונהנית מהם הנאה שלימה



גם לאיפור יש יתרונות וחסרונות
יתרונות
ציירי לך גבה, כל יום ואיך שבא לך, כי איזה כיף הוא השינוי
זה (גם) המקום ללכת עם היצירתיות שלך, תהני

חסרונות
מה, עוד פעם לעמוד ליד המראה? למי יש זמן לזה?
כואב בכיס, אם כי אפשר למצוא גם הנחות וגם מוצרים לא רעים בכלל במחיר סביר


לשאלות על הפוסט הזה או מידע נוסף, אנא כתבי ואענה בפוסט הבא
ובינתיים את מוזמנת להתקשר לקבוע זמן לפגישת גבות 0528800416 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה